Zwykły packshot nie wystarcza? To może fotografia ruchoma... 360?
Proponuję dla wzbogacenia atrakcyjności zwykłych produktów - zdjęcia obracane. Nie tylko w formie 360 stopni, ale też najeżdżające, odjeżdżające, powiększające, zmieniające kolor...
Zdjęcia 360º
Zdjęcia 360º, lub inaczej zdjęcia obrotowe, mają za zadanie przedstawienie produktu możliwie najdokładniej. Coraz więcej sklepów internetowych i producentów decyduje się na ten rodzaj fotografii reklamowej, ponieważ jest to jedna z najbardziej czytelnych form przedstawienia produktu dla klienta.
Standardy sprzedażowe zmieniają się z roku na rok, a Ty z pewnością chcesz za nimi podążać. Czemu odpowiednio dobrane zdjęcie produktowe jest tak ważne? Śmiało można powiedzieć, że klient ,,kupuje oczami”. Jeśli zdjęcie produktu będzie interesujące oraz przedstawi odpowiednią ilość szczegółów, skusi odbiorcę.
Jakie są korzyści fotografii obrotowej?
Zastosowanie fotografii obrotowej ma wiele korzyści, co przekłada się na jej odbiór. Fotografia jest przede wszystkim w pełni responsywna. Oznacza to, że wyświetla się tak samo prawidłowo zarówno na komputerze, jak i na smartfonie czy tablecie. Dodatkowo, prezentacje szybko się ładują a użytkownik może samodzielnie obracać produktem na fotografii.
Dlaczego fotografia obrotowa?
Dzięki temu, jak zwizualizowany jest produkt na fotografii produktowej 360, nie dość, że można dokładnie go obejrzeć, to jeszcze niemal ,,poczuć” fakturę materiału. Taka fotografia wzmacnia wrażenia związane z oglądaniem produktu w internecie oraz wzbudza u konsumenta konkretne emocje i odczucia. Dzięki temu prawdopodobieństwo kupna takiego produktu znacznie wzrasta.
http://joannalabenska.pl/en/oferta/packshot-360#sigFreeId7da7bb3119
http://joannalabenska.pl/en/oferta/packshot-360#sigFreeIdfd924d8e92
Dlaczego warto zrobić fotografię obrotową u mnie?
Posiadam wieloletnie doświadczenie jako fotograf oraz bogate w liczne współprace portfolio. Jestem fotografką, która łączy w swojej pracy duszę artysty oraz profesjonalizm. Gwarantuje personalne podejście do klienta, w zależności od jego potrzeb oraz oczekiwań.