Projekty publikacji

21. 01. 11
posted by: Joanna Łabeńska
  

Prezentacja produktów w wersji papierowej?
To nadal jest popularna metoda reklam 

 

 

 

 

 

Przykłady składu publikacji

Kilka słów o artykułach

Udając się w podróż zawsze zaczynamy już od wydeptanej drogi jest nam wtedy łatwiej osiągnąć i dojść do celu. Dopiero później zaczynamy wydeptywać własne ścieżki, niekiedy szukamy skrótów. Podobnie jest i w fotografii – korzystamy ze źródeł które nam pomagają w dążeniu, szukaniu oraz osiągnięciu przez nas mistrzowskich umiejętności.

Jak ważne jest umiejętne korzystanie z opracowań naukowych mogą podkreślić wybrane przeze mnie myśli Paulo Colheo:

,,Wszystko, czego się nauczyłeś, zatraci sens, jeśli nie potrafisz znaleźć zastosowania dla tej wiedzy" oraz 

,,Jest tylko jeden sposób nauki. Poprzez działanie".

Między innymi dlatego chciałam się podzielić z Państwem i podpowiedzieć dzięki jakim materiałom jest wykonany fundament w moich zdjęciach czy innych pracach. Tak jak napisał Ludwik Pasteur – że ,,Wiedza nie ma właściciela". Tak więc poświęćmy trochę naszego czasu na wybraną literaturę związaną z naszą pasją a będziemy bogatsi o to co jest w nas a oceniają to inni.

Agnieszka Dworecka jest psychologiem e-biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży rozrywkowej, reklamowej, budowlanej i świecie mody. Interesuje się nadchodzącymi trendami na rynku reklamy i relacją między marką a konsumentem. Jej zdaniem ważne jest, aby:

  • Obserwować konkurencję
  • Podążać za duchem czasu
  • Być o krok przed wszystkimi